نخست ... 3456789 ... آخرین
  1. #51
    تاریخ عضویت
    مرداد 1398
    محل سکونت
    sanandaj
    نوشته
    3
    نقل قول نقل قول از hossein019940 نمایش پست ها
    سلام
    ممنون بابت توضیح
    راستش باک نشتی نداره اصلا(من یه ادم حساسی هستم تو شب با نور داخل کاپوت و زیر و بم ماشینو چک میکنم اگر یه قطره سبز ببینم(اب رادایتور)سریع حل میکنم یا روغن یا هر چیز دیگه
    دو سال پیش سوزن ماک wrtانداخت واسم بعد عوض کردم و دوباره رفتم پیش یه به اصطلا کاربرات ساز تمام سوزنا نو رو گرفت به جاش کهنه انداخت ولی سایزشون زمین تا اسمون فرق میکرد همون شماره ولی تک تک بهم نشون میداد چقدر قطرشون فرق داره.
    پیچ سوخت و هوا خودم تنظیم میکنم میبندم وقتی که دور موتور دیگه بالا نرفت همونجا ول میکنم و وقتی میبندم ماشین داره خاموش میشه سطح پیاله نزدیک پر شدن وقتی کم کم باز میکنم پیچ هوا رو سطحش میاد پایین و تا وسط نزدیک به یک میلیمتر بالاتر از وسط قرار میگیره


    در ضمن الان چند وقتیه که(حدودا شش ماه)چه زمستان چه تابستون یا همین الان ماشین بعضی اوقات روشن میشه بعضی اوقات با دو یا سه تا استارت یکسره باید روشن بشه---پمپ بنزین عوض شده مگنت و دلکو عوض شده کوئل عوض شده وایر عوض شده شمع هم همینطور.یکی از وایر رو بر میدارم شمع رو میزارم دال جرقه قوی داره و هم اینکه پمپ هم بنزین میکشه انگار کاربرات مشکل داره که بنزین نمیده.....مشکل از کجاست؟سوزنا اشغال گرفتن؟یا جرم بسته؟
    درچه ساسات هم بستس
    سلام از اونجایی ک‌کاربرات ماشین منم همین مشکلو داشت فقط یه وکیوم ساسات میخواد عوض کنید صدرصد خوب میشه مطمئن باشید

    شما رفتی اونجا بگو یه وکیوم ساسات واسم عوض کن چون بشینی مشکل رو بگی‌ کلا کاربرات رو باز میکنن اخرشم هیچی
    من الان میدونم مشکل ماشینت اینه ک وقتی ماشین سرده روشن میکنی لحظهای اول ماشین بدکار میکنه دود میکنه تا اینکه دور موتورتو تا۳/۵بالا ببری همین ک بالا بردی همه‌چیز عادی میشه
    من این مشکل رو که داشتم ماشینم دود میکرد یه تعمیرکار میگفت باید موتورو باز کنی واشر ساق سوپاپت خرابه ولی شکر خدا گوش ندادم چون خودم میدونستم مشکل از کاربرات.
    ویرایش توسط armanhamedan : 23 مرداد 1398 در ساعت 11:16

  2. # ADS
    کاربراتور پراید
    آگهی بازرگانی تبلیغات هوشمند
    تاریخ عضویت
    امسال
    محل سکونت
    tuningforum.ir
    نوشته
    1026
     
  3. #52
    تاریخ عضویت
    مرداد 1398
    محل سکونت
    sanandaj
    نوشته
    3
    نقل قول نقل قول از yazdan نمایش پست ها
    باسلام من یه پراید هاچبک 76دارم جدیدن مصافت طولانی باهاش میرم ماشین نم نم تو سربالایی ها بی جون میشه وشروع میکنه به تک کار کردن ودود سیاه حتی بادنده یک هم بالا نمیره ممنون میشم کمکم کنید یه چیزدیگه ام هست. دنده هارو که گازمیدم پرکنم به زور دورموتور میرسه 3.5
    سلام داداش وقتی که ماشینت کم جون شد ماشینو نگه دار چند دقیقه بعدش شروع کن به حرکت اگه خوب شد کاربراتت سرویس میخواد باید باز بشه سرویس بشه.
    چون این حالت که شما میگی واسه منم پیش اومد حتی وقتی معکوس هم میدادم ماشین جون نداشت راه بره همش دنده کم میکردم ماشینمم کم جونتر میشد باید چند دیقه توقف کامل میکردم تا خوب بشه ولی بعد از چند دقیقه کارکرد همونجور میشد.
    ویرایش توسط armanhamedan : 23 مرداد 1398 در ساعت 11:16

  4. #53
    تاریخ عضویت
    اسفند 1397
    محل سکونت
    -----
    نوشته
    74
    نقل قول نقل قول از armanhamedan نمایش پست ها
    سلام از اونجایی ک‌کاربرات ماشین منم همین مشکلو داشت فقط یه وکیوم ساسات میخواد عوض کنید صدرصد خوب میشه مطمئن باشید
    شما رفتی اونجا بگو یه وکیوم ساسات واسم عوض کن چون بشینی مشکل رو بگی‌ کلا کاربرات رو باز میکنن اخرشم هیچی
    من الان میدونم مشکل ماشینت اینه ک وقتی ماشین سرده روشن میکنی لحظهای اول ماشین بدکار میکنه دود میکنه تا اینکه دور موتورتو تا۳/۵بالا ببری همین ک بالا بردی همه‌چیز عادی میشه
    من این مشکل رو که داشتم ماشینم دود میکرد یه تعمیرکار میگفت باید موتورو باز کنی واشر ساق سوپاپت خرابه ولی شکر خدا گوش ندادم چون خودم میدونستم مشکل از کاربرات.
    سلام
    ممنون داداش
    ولی خودم کم دست کمی از مکانیک ندارم تو عیب و این چیزا به حرفای مکاینی تو هر زمینه ای گوشی نمیدم چند جا سوال میکنم بعدام با منطق خودم پیش میرم
    وکیوم و این چیزا رو هم خودم عوض کردم.تینر 20000 هم ریختم تو باک و پر گاز رفتم و اومدم .شمع وایر و هم چی عوض شده حتی یکم هم از حالت نرمال پیچ هوا رو بیشتر باز کردم که بنزین بیشتر بره تو سیلندر که صبح اوکی بشه ولی نشد.صبح هم دریچه ساسات کامل بستس البته با تنظیم خودم دریچه کیپ کیپ شد
    سر صبح اتفاقا وقتی روشن میشه نه بوی خامسوزی میاد نه پت پت میکنه نه نوسان و نه دودسیاه..شتابم هم چه تو ساسات چه گرم بودن عالیه حتی با کولر فقط صبح روشن نمیشه امروز هم یه استارت زدم روشن نشد دوباره استارت زدم وسط راه استارت پدال گاز رو دوبار زدم دیدم روشن شده.کاربرات هم سال قبل سرویس شدس ولی احتمال میدم از کاربرات حالا از چی ...نمیدونم . احتمال میدم از سوزن شناور باشه که کیپ میشه نمیزاره بنزین بیاد یا نمیدونم ...تو این موقعا ادم به همه چی حساس میشه
    ویرایش توسط hossein019940 : 23 مرداد 1398 در ساعت 12:37

  5. #54
    تاریخ عضویت
    مرداد 1398
    محل سکونت
    sanandaj
    نوشته
    3
    نقل قول نقل قول از hossein019940 نمایش پست ها
    سلام
    ممنون داداش
    ولی خودم کم دست کمی از مکانیک ندارم تو عیب و این چیزا به حرفای مکاینی تو هر زمینه ای گوشی نمیدم چند جا سوال میکنم بعدام با منطق خودم پیش میرم
    وکیوم و این چیزا رو هم خودم عوض کردم.تینر 20000 هم ریختم تو باک و پر گاز رفتم و اومدم .شمع وایر و هم چی عوض شده حتی یکم هم از حالت نرمال پیچ هوا رو بیشتر باز کردم که بنزین بیشتر بره تو سیلندر که صبح اوکی بشه ولی نشد.صبح هم دریچه ساسات کامل بستس البته با تنظیم خودم دریچه کیپ کیپ شد
    سر صبح اتفاقا وقتی روشن میشه نه بوی خامسوزی میاد نه پت پت میکنه نه نوسان و نه دودسیاه..شتابم هم چه تو ساسات چه گرم بودن عالیه حتی با کولر فقط صبح روشن نمیشه امروز هم یه استارت زدم روشن نشد دوباره استارت زدم وسط راه استارت پدال گاز رو دوبار زدم دیدم روشن شده.کاربرات هم سال قبل سرویس شدس ولی احتمال میدم از کاربرات حالا از چی ...نمیدونم . احتمال میدم از سوزن شناور باشه که کیپ میشه نمیزاره بنزین بیاد یا نمیدونم ...تو این موقعا ادم به همه چی حساس میشه
    فدات یه‌قسمت بالای‌کاربرات‌ پیدا کن عوض کن با مال خودت ببین‌خوب میشه
    شاید قسمت بالای کاربراتت خراب شده

  6. #55
    تاریخ عضویت
    اسفند 1397
    محل سکونت
    -----
    نوشته
    74
    دوستان مشکل مصرف سوخت بالا حل شده یه جورایی .....
    دو دست شمع استفاده شده تو ماشین دارم و یکی هم ان جی کو استفاده شده .شمع بوش رو ماشین بوده و مصرف تغییری نمیکرد شمع فرانتک هم زدم بازم بی تاثیر بود غیر از (دلکو . وایر . کوئل . مگنت. پمپ بنزین .ووووووو سوزن کاربرات قدیمی...)تعویض شده بودن یه کاربرات دست دو خریدم بعدش سوزن هوا رو گرفتم گفتم شاید از سوزن هوا باشه----یه نکته رو بگم سوزن قبی وقتی میبتیش یعنی شروع به بستن میکردی از وسطای راه کل ماشین میلرزید فک کنم سوزش دقت ساخت نداشت و خوب کیپ نمیشد بعد سوزن هوا قدیمی رو بستم دیدم دقیقا تو همین شرایط که میبندی دور موتور کم میشه و لرز نداره تا وقتی به آخرین حد بشه داره خاموش میشه بلرزه همون روز هم شک کردم از سوزن باشه چون تغییرش مشخص بود-------
    شمع روش بوش بود که مصرف بالا بود باز کردم ان جی کو بستم چند وقت داشتم دیدم تغییری نکرده دوباره شمع بوش رو زدم روش دیدم مصرف پایین بود ( شمعی که قبلا هم مصرفش بالا بود) و یه جورایی میشه گفت از سوزن مخلوط هوا بود که تا تنظیم میکیردی خوب بود بعد از تنظیم دیگه خودش از تنظیم خارج میشد و الان مصرفم پایین اومده راحت شدم..از بس باکو پر میکردم و خالی میشد.....


    گفتم بگم شاید کسی مثل من باشه ...دو سال قبل که کل سوزنا رو خواستم عوض کنم به طرف گفتم هوا رو هم عوض کن گفت من اگه عوض کنم هر روز باید بیای بگی تنظیم کن هوا رو چون اینایی که روشون هستن فابریکی هستن اندازه دقیقن اینا نیستن فک کردم واسه تنبلیش میگه ولی مثل اینکه درست گفته

  7. #56
    تاریخ عضویت
    بهمن 1397
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    320
    نقل قول نقل قول از hossein019940 نمایش پست ها
    دوستان مشکل مصرف سوخت بالا حل شده یه جورایی .....
    دو دست شمع استفاده شده تو ماشین دارم و یکی هم ان جی کو استفاده شده .شمع بوش رو ماشین بوده و مصرف تغییری نمیکرد شمع فرانتک هم زدم بازم بی تاثیر بود غیر از (دلکو . وایر . کوئل . مگنت. پمپ بنزین .ووووووو سوزن کاربرات قدیمی...)تعویض شده بودن یه کاربرات دست دو خریدم بعدش سوزن هوا رو گرفتم گفتم شاید از سوزن هوا باشه----یه نکته رو بگم سوزن قبی وقتی میبتیش یعنی شروع به بستن میکردی از وسطای راه کل ماشین میلرزید فک کنم سوزش دقت ساخت نداشت و خوب کیپ نمیشد بعد سوزن هوا قدیمی رو بستم دیدم دقیقا تو همین شرایط که میبندی دور موتور کم میشه و لرز نداره تا وقتی به آخرین حد بشه داره خاموش میشه بلرزه همون روز هم شک کردم از سوزن باشه چون تغییرش مشخص بود-------
    شمع روش بوش بود که مصرف بالا بود باز کردم ان جی کو بستم چند وقت داشتم دیدم تغییری نکرده دوباره شمع بوش رو زدم روش دیدم مصرف پایین بود ( شمعی که قبلا هم مصرفش بالا بود) و یه جورایی میشه گفت از سوزن مخلوط هوا بود که تا تنظیم میکیردی خوب بود بعد از تنظیم دیگه خودش از تنظیم خارج میشد و الان مصرفم پایین اومده راحت شدم..از بس باکو پر میکردم و خالی میشد.....


    گفتم بگم شاید کسی مثل من باشه ...دو سال قبل که کل سوزنا رو خواستم عوض کنم به طرف گفتم هوا رو هم عوض کن گفت من اگه عوض کنم هر روز باید بیای بگی تنظیم کن هوا رو چون اینایی که روشون هستن فابریکی هستن اندازه دقیقن اینا نیستن فک کردم واسه تنبلیش میگه ولی مثل اینکه درست گفته
    متاسفانه کیفیت قطعات روز به روز کمتر میشه


    خدا رو شکر مشکلت برطرف شد

  8. #57
    تاریخ عضویت
    بهمن 1397
    محل سکونت
    تهران
    مدل خودرو
    پارس ELX
    نوشته
    230
    دوستان کاربراتور سوار
    میتونند برای افزایش قدرت از کیت های تقویت جرقه امریکایی MSD استفاده کنند ولی یک خورده قیمتش بالاست

    یکی از بچه های تیونیگ تالک قدیم به نام اقای عباسی (اصفهانیه) چند سالی هست این کیت MSD ایرانی رو تولید کرده که قدرتش در حد سری 6 MSD هست

    و روی کاربراتور خیلی خوب جواب میده هم قدرت و شتاب رو بالا میبره هم از شمع میتونید مدت طولانی تری استفاده کنید و نیاز به خرید شمع نو کمتر میشه هم الایندگی رو کم میکنه و راحتر معاینه فنی میگیرید هر ماشینی کاربراتوری حتی نیسان و پاترول و هشت سیلندر و شش سیلندر جواب میده و قشنگ قدرت موتور رو بالا میبره

    من روی زانتیا بستم با کویل زیمنسی دوقلو (اره نصب میشه روی زانتیا)و دهانه شمع رو باز کردم واقعا راضی کننده بود قشنگ گشتاور بالا رفته بود و ماشین جوندارتر شده بود

    روی کاربراتور و انژکتور هر دو جواب میده ولی رو کاربراتور بیشتر
    اسم کیتش PowerSpark هست یا بنویسید MSD ایرانی و تو تلگرام هم به همین پاور اسپارک کانال هم داره
    گفتم به دوستان کاربرات سوار که مشکل شمع و خام سوزی دارند هم پیشنهاد بدم که لذتش رو ببرند

  9. #58
    تاریخ عضویت
    مرداد 1398
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته
    7
    نقل قول نقل قول از monazzah نمایش پست ها
    متاسفانه کیفیت قطعات روز به روز کمتر میشه


    خدا رو شکر مشکلت برطرف شد
    سلام وقت بخیر

    چند وقت پیش طبق نظرات دوستان در این تاپیک پیچ تنظیم هوا کاربراتور پراید رو تنظیم کردم و مشکل ماشین برطرف شد ،
    اما الان حدود دو روزه ماشین تو دنده 4 و 5 دور موتور 2800 به بالا ریپ میزنه ، هم روی گاز و هم روی بنزین ، علت چیه؟؟

    دوستان اگر کسی نقشه شلنگهایی که به کاربراتور وصله رو داره لطف کنه توی تاپیک بزاره

    ممنون

  10. #59
    تاریخ عضویت
    شهریور 1398
    محل سکونت
    ملارد
    نوشته
    10
    با درود خدمت دوستان عزیز.من یه پراید 82دارم که دو گانه ال پی جی هست ،چند روز پیش روی بنزین وقتی که پا رو از روی گاز بر می داشتم ماشین کلا خاموش میکرد،،نشون دادم گفتن کاربران باید شسته بشه ،،روی گاز مشکلی نداشت اصلا،،،
    بعد از شستشو زمانی که روی بنزین بود یه نصفه روز خوب بو
    تا اینکه رفتم روی سوخت گاز و برگشتم روی بنزین بازم مشکل مثل اول سچشد
    یعنی روی بنزین وقتی پا رو از رو گاز بر میدارم و ماشین رو خلاص میکنم
    ماشین خاموش میشه
    ،به نظر شما چه ایرادی داره
    آیا تنظیم سوختشو خودم میتونم انجام بدم؟؟
    ممنونم

  11. #60
    تاریخ عضویت
    مرداد 1398
    محل سکونت
    البرز
    نوشته
    3
    نقل قول نقل قول از armanhamedan نمایش پست ها
    سلام داداش وقتی که ماشینت کم جون شد ماشینو نگه دار چند دقیقه بعدش شروع کن به حرکت اگه خوب شد کاربراتت سرویس میخواد باید باز بشه سرویس بشه.
    چون این حالت که شما میگی واسه منم پیش اومد حتی وقتی معکوس هم میدادم ماشین جون نداشت راه بره همش دنده کم میکردم ماشینمم کم جونتر میشد باید چند دیقه توقف کامل میکردم تا خوب بشه ولی بعد از چند دقیقه کارکرد همونجور میشد.
    ممنون دقیقا همین جوریه که شما میگید

نخست ... 3456789 ... آخرین

کلمات کلیدی این موضوع

بهترین بک لینک - سئو سایت - سفارش رپورتاژ آگهی - خرید آنتی ویروس - سیگنال فارکس تلگرام - خرید لایسنس نود 32 - دکتر اورولوژی تهران -
وان ایکس بت
خرید گوشی آیفون -
سایت بازی انفجار
سایت بت
جت بت
سایت enfejar
jetbet
تحلیل بیت کوین -
سایت پیش بینی فوتبال
منابع آزمون آیلتس -
سیب بت
بهترین بروکر فارکس - سایت تتر -
بازی انفجار
ردیاب - دانلود تراست والت - استخر پیش ساخته - دانلود سریال هیلو -
پوکر
betball90
بازی انفجار
سایت جت بت
سایت انفجار
آموزش تعمیرات موبایل شیراز - قرص تاخیری -
سایت انفجار
بلوک سبک - فلزیاب - نیازیها -
betorward
وان ایکس بت
مجله ارژنگ - مجله فانوس فکر - مجله نارمک - مجله تهران نو -
سایت jetbet
اخبار روز - بروز ترین

ورود

ورود